Basis van succesvol verkopen


Workshop: Basis van succesvol verkopen

Hoe haal je meer uit je sales inspanningen?

Verkopen gaat niet over het toepassen van trucjes. De commerciële medewerker die vanuit persoonlijke kracht de klant raakt, boekt samen met de klant de meeste en de meest duurzame resultaten. De sleutel voor commercieel succes: waarde toevoegen in elke stap van het sales proces!

In deze workshop ga jij zelf ervaren wat voor invloed jij hebt op het sales proces.

Je leert hoe je effectief de markt kan bewerken en hoe je een succesvolle vertaalslag kan maken van de behoefte van je prospect of klant naar de voordelen van jouw product of dienst. Je leert hoe je bezwaren kunt overwinnen en hoe je je commerciële slagkracht kunt vergroten door het verkrijgen van relevante informatie, met als gevolg dat je succesvoller zult zijn in je sales resultaten.

De workshop kent een goede mix van theorie en praktijk, zodat je direct na het volgen van de workshop met de verschillende onderwerpen in jouw eigen dagelijkse praktijk aan de slag kunt gaan. De workshop is interactief. De groepsgrootte is maximaal 24 deelnemers.

Doelgroep
Verkopers, die hun commerciële en communicatieve vaardigheden willen verbeteren om meer uit hun verkoopinspanningen te halen.

Aanmelden en kosten
Aanmelden kan via www.fhi.nl
De kosten bedragen €160,- exclusief btw per persoon voor leden van FHI of MinacNed. Voor niet-leden €320,- exclusief btw per persoon.

Programma
12.00 uur           Ontvangst met lunch
12.30 uur           Sales ontwikkelingen en randvoorwaarden voor effectieve sales
14.00 uur           Pauze
14.15 uur           Marktbewerking en pro activiteit
15.15 uur           Pauze
15.30 uur           Prospects en klanten beïnvloeden
16:45 uur           Afsluitende borrel

Onderwerpen
De workshop bestaat uit de volgende onderwerpen:

  1. Wat is sales?
  2. De toekomst van sales
  3. Bewust positief beïnvloeden
  4. Proactieve marktbewerking
  5. Het CODA model
  6. Voorbereiding als voorwaarde voor succes
  7. De sales pitch
  8. Inspelen op klantverwachtingen
  9. Succesvolle klantgesprekken
  10. Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen

Elk workshoponderdeel wordt afgesloten met praktische tips en handvatten, waarmee je direct aan de slag kunt. De setting is er op ingericht dat de deelnemers vragen kunnen stellen en onderlinge ervaringen kunnen uitwisselen. In de workshop is er ook ruimte voor de persoonlijke case.

Datum plaats en locatie
donderdag 31 oktober 2019 bij FHI in Leusden

Spreker
Fré Boels, ISA Training & Coaching te Leusden
T: (033) 433 24 00 | W: www.isatraining.nl | E: info@isatraining.nl

De workshop wordt geleid door Fré Boels van ISA Training & Coaching B.V. Een gespecialiseerd trainingsbureau op het gebied van service, klantgerichtheid, sales en management. Net als FHI gevestigd op Landgoed Leusderend.

Fré is een eigenzinnige, nieuwsgierige trainer met een achtergrond in de sport. Met 10 jaar trainers ervaring op het gebied van sales, communicatie en persoonlijke effectiviteit is hij kortgeleden toegevoegd aan het ISA-team. Fré gelooft dat elk mens vanuit zijn of haar eigen uniekheid verantwoordelijk is voor zijn of haar eigen ontwikkeling en groei. “Als je echt iets wilt, moet je het zelf gaan halen en als je iets graag genoeg wilt dan lukt het je!” Als mens en als trainer brengt hij positieve energie, een frisse blik en een gezonde dosis humor.