Timemanagement – volgeboekt


Deze workshop is inmiddels volgeboekt. U kunt zich aanmelden voor de herhaling bij Bente Meijer.

Timemanagement

Hoe haal je meer uit je tijd?

Druk, druk, druk. Je agenda stroomt over met afspraken en je hebt nog een stapel werk liggen dat vandaag af moet. In de tussentijd word je mailbox voller en vragen collega’s hulp en aandacht. Waar haal je de tijd vandaan om alle activiteiten op een fatsoenlijke manier af te ronden? In de workshop Timemanagement leer je (samen)werken en deadlines halen zonder continu over te moeten werken. Je leert doelen en prioriteiten te stellen en een gezonde werk-/ privébalans te creëren.

In de workshop wordt vooral aandacht gegeven aan het (verder) verbeteren van de timemanagementvaardigheden, door het professionaliseren van eigen houding en gedrag. Dit gebeurt door het aanreiken van en oefenen met praktische, direct toepasbare tools.

 

Na de workshop:

  • Ben je beter in staat je tijd effectief en efficiënt te managen.
  • Heb je inzicht in jouw persoonlijke ‘tijdverspillers’ en hoe je hier mee om kan gaan.
  • Weet je hoe je op een effectieve en motiverende wijze activiteiten kunt delegeren.
  • Kun je op een duidelijke en menselijke manier ‘nee’ zeggen tegen verzoeken of vragen waar je op dat moment geen tijd voor hebt.
  • Weet je hoe je betere prioriteiten kunt stellen en beslissingen kunt nemen.

 

De workshop kent een goede mix van theorie en praktijk, zodat je direct na het volgen van de workshop met de verschillende onderwerpen in jouw eigen dagelijkse praktijk aan de slag kunt gaan. De workshop is interactief. De groepsgrootte is maximaal 24 deelnemers.

 

Doelgroep

Iedereen die effectiever tijd wil managen.

 

Aanmelden en kosten

De workshop is inmiddels volgeboekt. Mocht u interesse hebben om deze workshop in de toekomst te volgen, kunt u een mail sturen aan Bente Meijer.
De kosten bedragen €149,- exclusief btw per persoon voor leden van FHI of MinacNed. Voor niet-leden €299,- exclusief btw per persoon.

 

Programma

12.30 uur            Ontvangst met lunch

13.00 uur            Herkennen en omgaan met tijdverspillers

14.15 uur             Pauze

14.30 uur            Prioriteiten stellen en besluiten nemen

15.45 uur             Pauze

16.00 uur            Delegeren en ‘nee’ zeggen

17.00 uur            Afsluitende borrel

 

Onderwerpen

De workshop bestaat uit de volgende onderwerpen:

  1. Timemanagement: inzicht in je huidige werkwijze, valkuilen en tijdverspillers
  2. Effectief je eigen tijd managen: zo doe je dat!
  3. Prioriteiten stellen en besluiten nemen
  4. Delegeren op een effectieve en motiverende wijze
  5. ‘Nee’ zeggen op een duidelijke en menselijke manier

 

Elk workshoponderdeel wordt afgesloten met praktische tips en handvatten, waarmee je direct aan de slag kunt. De setting is er op ingericht dat de deelnemers vragen kunnen stellen en onderlinge ervaringen kunnen uitwisselen. In de workshop is er ook ruimte voor de persoonlijke case.

 

Spreker

Watze Bakker, ISA Training & Coaching te Leusden

T: (033) 433 24 00 | W: www.isatraining.nl | E: info@isatraining.nl

Watze heeft jarenlange ervaring in diverse sales-, markering- en managementfuncties in het bedrijfsleven. Dit vormt een goede basis voor Watze als trainer.
Watze gelooft erin dat organisaties kunnen groeien als medewerkers kunnen doen waar zij goed in zijn en geeft trainingen waarin een organisatie, team of individu op effectieve manier kan ontwikkelen. Hoe goed? Tot de beste versie!