Druk, druk, druk. Je agenda stroomt over met afspraken en je hebt nog een stapel werk liggen dat vandaag af moet. In de tussentijd word je mailbox voller en vragen collega’s hulp en aandacht. Waar haal je de tijd vandaan om alle activiteiten op een fatsoenlijke manier af te ronden? In de workshop ‘De effectieve tijdmanager’ leer je (samen)werken en deadlines halen zonder continu over te moeten werken. Je leert doelen en prioriteiten te stellen en een gezonde werk-privébalans te creëren.
Dit gebeurt door het aanreiken van en oefenen met praktische, direct toepasbare tools. In de workshop wordt vooral aandacht gegeven aan het (verder) verbeteren van de ‘time management’ vaardigheden, door het verder professionaliseren van je eigen houding en gedrag.
Na de workshop:
- Ben je beter in staat je tijd effectief en efficiënt te managen.
- Heb je inzicht in jouw persoonlijke ‘tijdverspillers’ en hoe je hier mee om kan gaan.
- Kun je op een duidelijke en menselijke manier ‘nee’ zeggen tegen verzoeken of vragen waar je op dat moment geen tijd voor hebt.
- Weet je hoe je betere prioriteiten kunt stellen en beslissingen kunt nemen.
- Beschik je over praktische handvatten om je agenda en email beter te beheren.
De workshop kent een goede mix van theorie en praktijk, waardoor je met de verkregen handvatten direct na het volgen van de workshop in jouw eigen dagelijkse praktijk aan de slag kunt gaan. De workshop is interactief. De groepsgrootte is maximaal 24 deelnemers.
Doelgroep: Medewerkers die graag effectiever tijd willen managen.
NB Op 28 februari wordt ook een workshop timemanagement georganiseerd voor managers.
Aanmelden en kosten: Aanmelden kan via het de aanmeldbutton bovenaan deze pagina. De kosten bedragen € 160, – exclusief btw per persoon voor leden van FHI of MinacNed; voor niet-leden € 320, – exclusief btw per persoon.
Programma
12.00 uur Ontvangst met lunch
12.30 uur Herkennen en omgaan met tijdverspillers
‘Nee’ zeggen op een duidelijke en menselijke manier
Effectief je tijd managen, zo doe je dat
13.45 uur Pauze
14.00 uur Prioriteiten stellen en besluiten nemen
15.15 uur Pauze
15.45 uur Agenda en e-mail beheer
16.45 uur Afsluitende borrel
Sprekers: Ron Eman en Fré Boels van ISA Training & Coaching
T: (033) 433 24 00 | W: www.isatraining.nl | E: info@isatraining.nl
De workshop wordt geleid door Ron Eman en Fré Boels van ISA Training & Coaching B.V. Een gespecialiseerd trainingsbureau op het gebied van service, klantgerichtheid, sales en management. Net als FHI gevestigd op Landgoed Leusderend.
Ron is B2B klant georiënteerd en waar in de markt wat te winnen valt. Vandaar de lopende masterstudie Strategisch Marketing. Ron heeft 11 jaar professioneel bestuurlijke ervaring bij 3 organisaties en het dragen van integrale lijnverantwoordelijkheid in het realiseren van 2 fusies, kostensturing, kwaliteitssturing, cultuurveranderingen en het opzetten van klantgerichte organisaties. Hij heeft een sterk resultaat- en marktgerichte persoonlijkheid en geef met overtuiging leiding en durf knopen door te hakken. Hierbij denkend vanuit de kracht van ‘empowerment’ om resultaten te realiseren, ofwel: het begint bij mensen. Zijn vaardigheid om op hoofdlijnen te functioneren, om van buiten naar binnen te denken, zijn ambitie, drive, veerkracht en doorzettingsvermogen in combinatie met de vertaling van strategie naar concrete executie hebben bijgedragen aan het succesvol realiseren van complexe veranderopdrachten.
Fré is een eigenzinnige, nieuwsgierige trainer met een achtergrond in de sport. Met 10 jaar trainers ervaring op het gebied van sales, communicatie en persoonlijke effectiviteit is hij kortgeleden toegevoegd aan het ISA-team. Fré gelooft dat elk mens vanuit zijn of haar eigen uniekheid verantwoordelijk is voor zijn of haar eigen ontwikkeling en groei. “Als je echt iets wilt, moet je het zelf gaan halen en als je iets graag genoeg wilt dan lukt het je!” Als mens en als trainer brengt hij positieve energie, een frisse blik en een gezonde dosis humor.