Het effectief aansturen van servicemedewerkers
Dinsdag 14 juni 2022, 12.30 – 17.00 uur
(start 12.30 uur met lunch en afronden om 16.30 uur met een netwerkborrel)
Locatie: FHI Leusden, Leusderend 12
Al onze workshops kunnen vanaf nu in hybride vorm plaatsvinden. Mocht je dus niet de mogelijkheid hebben om fysiek aanwezig te zijn in Leusden, dan kun je je ook aanmelden en de workshop online volgen.
Bij onderhoud, service en reparatie krijgen klanten te maken met jouw ‘ambassadeur’, jouw service medewerker. Steeds vaker zien we dat serviceafdelingen een flinke bijdrage leveren aan de winstdoelstellingen van de bedrijven.
Niet alleen omdat hun werkzaamheden gefactureerd worden, maar ook omdat zij vaak commerciële kansen kunnen signaleren bij klanten, zeker wanneer zij ook concurrerende producten onderhouden.
Wanneer zij in dit contact professioneler overkomen bij de klant, onder andere door betere communicatieve vaardigheden, blijkt uit ervaring dat dit een grotere klantentrouw en zichtbare toegevoegde waarde voor klanten tot gevolg zal hebben.
De workshop kent een goede mix van theorie en praktijk, zodat je direct na het volgen van de workshop in staat bent om:
- jouw eigen visie te ontwikkelen op jouw service afdeling;
- de kansen in jouw markt te benutten die service jou geeft;
- pro-actief kansen te benutten bij bestaande klanten;
- jouw servicemedewerkers aan te sturen op representatie en commerciële houding.
Bij het registeren voor deze workshop kun je aangeven waar je interesse binnen dit onderwerp naar uitgaat en wat je van de workshop verwacht. De spreker, Fré Boels van ISA Training & Coaching, neemt deze input mee in de voorbereiding en insteek van de workshop.
Doelgroep:
Directeuren, servicemanagers, operations managers en allen die de verantwoordelijkheid hebben voor een serviceafdeling.
Aanmelden en kosten:
Aanmelden kan via de aanmeldknop bovenaan deze pagina. De kosten bedragen €169,- exclusief btw per persoon voor leden van FHI. Voor niet-leden €325,- exclusief btw per persoon.
N.B.: Annulering geeft geen recht op creditering van kosten, wel kan een vervangende deelnemer worden aangemeld.
Spreker:
Fré Boels
ISA Training & Coaching
T: 06-205 24 113
E: fre.boels@isatraining.nl
W: ISA Maatwerk Verkooptraining, Communicatietraining & Management training | ISA Training