Het effectief aansturen van servicemedewerkers
Service en after-sales worden voor veel bedrijven in de technologie steeds belangrijker voor het behalen van de bedrijfsdoelstellingen. Daarbij is de rol van uw servicemedewerker (engineer, monteur, customer servicemedewerker, technisch specialist, enzovoort) cruciaal. Als leidinggevende wilt u daar graag op sturen, maar hoe doe je dat effectief, zodat uw servicemedewerkers gemotiveerd worden om datgene te doen wat u en uw organisatie van ze verwacht? In een interactieve en praktische workshop onder leiding van Eelco Themans gaat u aan de slag met onder meer de volgende onderwerpen: uw visie op service, het sturen op houding en gedrag, het motiveren en feedback geven en de ‘service-cultuur’.
Deze workshop is volgeboekt. Wanneer u interesse heeft in het volgen van een herhaling van deze workshop op een later tijdstip, stuur dan een e-mail aan Bente Meijer: b.meijer@fhi.nl.
Klik hier voor het programma en het aanmeldformulier
Datum: 27 januari 2017
Locatie: FHI, Leusden
Voor meer informatie: Bente Meijer (033 465 75 07)