WoTS exposanten kick-off


Meld je aan voor de WoTS exposanten kick-off

Waarschijnlijk staat het al in je agenda… Donderdag 23 mei a.s. organiseren we de WoTS exposanten kick-off in Jaarbeurs Utrecht. Jij bent van harte welkom!

Tijdens de kick-off komen praktische zaken aan bod, zoals de beursplattegrond, het exposantenhandboek, verbeteringen rondom de logistiek, catering en nieuwe mogelijkheden in de bezoekersregistratie. Daarnaast organiseren we ook een aantal inspiratiesessies in het kader van de bezoekerswerving. Hieronder lees je wat je kunt verwachten. Dit zijn mooie tools om toe te passen in jouw marketingplan.

Creëer onderscheidend vermogen met Customer Journey Mapping
Vrijwel elke organisatie zegt ‘de klant centraal te stellen’. Echter in de praktijk blijkt de klant dit niet altijd zo te ervaren. Dus wat doe je om de daad bij het woord te voegen? Je stelt je kwetsbaar en nieuwsgierig op om te ontdekken wat de klant echt ervaart, je brengt de Customer Journey en de hierin aanwezige touchpoints in kaart. De Customer Journey helpt je om de juiste keuzes te maken. Keuzes die de klantbeleving merkbaar verbeteren en onderscheidend zijn voor je klant. Met als resultaat: blije klanten, die bij je terugkomen. Wie wil dat niet?!

Subsessies:

  1. Geef je werk een AI boost
    Nieuwe AI tools vliegen om je oren. Maar welke AI aanpak maakt het verschil? Twee ervaren marketeers die dagelijks met AI werken aan campagnes delen al hun insights. Ze nemen je mee in hoe je meer uit ChatGPT en MidJourney haalt. Daarnaast laten ze zien hoe je met AI advertising veel meer rendement uit je budget realiseert En hoe chatbots de conversie van je website verhogen. Deze kennis geeft je verse inspiratie voor het uitnodigen van klanten en prospects voor de WoTS
  2. Hoe bereiken we Generation Z?
    De jeugd is de toekomst van onze branche. Het is moeilijker om Gen Z te bereiken. Wij ontmoeten ze graag op de beurs en willen hen inspireren voor techniek en wetenschap. Maar hoe doen we dat? Social media is dé plek waar je deze generatie vindt. Ontdek Generation Z, leer hoe je hun aandacht trekt en vasthoudt.

Deze inspiratiesessies en belangrijke informatie rondom jouw beursdeelname wil je niet missen. Maar let op! Je zult een keuze moeten maken uit de laatste twee inspiratiesessies. Wil je ze allebei de sessies volgen? Kom dan met z’n tweeën. Dan kun je de opgedane inspiratie achteraf met elkaar delen. Meld je in dat geval allebei aan.

Tijdsplanning:
12:30 – 13:00 Inlooplunch
13:00 – 14:15 Praktische informatie
14:15 – 14:45 Middagpauze
14:45 – 15:30 Creëer onderscheidend vermogen met Customer Journey Mapping
15:30 – 16:15 Subsessie 1: Geef je werk een AI boost
15:30 – 16:15 Subsessie 2: Hoe bereiken we Generation Z?
16:15 – 17:15 Netwerkborrel

Al met al een belangrijke, leuke en inspirerende middag. Meld je aan en noteer 23 mei in je agenda! Ook als je niet ingeschreven bent maar deelname aan de WoTS overweegt ben je van harte welkom.

Klik hier om je aan te melden voor de kick-off

Tot dan!