Tijdens de kick off is het startschot gegeven voor de bezoekerswerving van de beurs. Vanaf deze maand heeft u de mogelijkheid uw klanten en relaties uit te nodigen voor een gratis beursbezoek. Zo kunt u via de interactieve website van de beurs uw deelname promoten onder een breed publiek. De berichten die u zelf plaatst, worden automatisch gekoppeld aan het Twitteraccount van E&A. Vervolgens nodigt u uw klanten en relaties eenvoudig uit via uw unieke registratielink en/of relatiekaart. De bezoekers die via deze middelen een bezoek aan de beurs brengen, worden meegenomen in de telling voor de Marketing Communicatie Cup. De winnaar wint niet alleen de Cup maar ook gratis standruimte voor de volgende editie van Electronics & Automation.
Vanuit FHI worden vanaf eind februari in totaal 8 e-mailnieuwsbrieven naar de oud-bezoekers van de beurs gestuurd. Ook zijn er uitgebreide afspraken met verschillende mediapartners gemaakt. Via advertenties, banners en redactionele aandacht wordt er aandacht aan de beurs en exposanten geschonken.
Een overzicht van de middelen uit de mediakit die voor u ontwikkeld zijn, vindt u hier. Binnenkort ontvangt u de complete informatie over de mogelijkheden per mail van ons. Voor vragen over de werving, neemt u contact op met Linda Bos.