Hoe maak je een contentplanning, een planning voor de bezoekerswerving in aanloop naar, tijdens en na afloop van een beurs of event? En hoe creëer je dan content die jouw bestaande en nieuwe klanten aanspreekt en aanzet tot actie? En hoe doe je dat nou, werven met LinkedIn? Deze praktische vragen werden beantwoord tijdens de kick-off afgelopen donderdag bij FHI in Leusden. We kijken terug op een geslaagde middag!
Naast een praktische presentatie over de stand van zaken rondom de exposanten werving en de beursplattegrond, konden aanwezigen praktische workshops volgen met als doel: de gezamenlijke bezoekerswerving starten.
Maar hoe nu verder?
Start met werven voor de beurs en sleep de hoofdprijs binnen! Of dat nu de Marketing Communicatie Cup is of een goed bezochte stand met interessante leads om op te volgen. Nu we de kick-off met workshops achter de rug hebben, krijg je toegang tot de slides van alle vier de workshops. Dit geeft mogelijk nog meer handvatten voor het uitnodigen van bezoekers.
- Start nu al wekelijks met het delen van socials op de bedrijfsaccounts en op die van collega’s.
- Maak de berichten persoonlijk en aantrekkelijk door de lezers te vertellen welke voordelen zij beleven. Wat gaan ze meemaken dat ze niet mogen missen?
- Maak nu al afspraken voor op de beurs. Verdeel tijdsloten in een Calendly voor de collega’s op de beurs waarop geïnteresseerden zich kunnen inschrijven.
Zet ‘m op!
Klik op onderstaande linkjes om de gehouden presentaties te downloaden.