Contentstrategie
Hoe krijg ik mijn boodschap helder op papier?
- Donderdag 2 december 2021, 13.00 – 14.30 uur
- Dinsdag 7 december 2021, 10.30 – 12.00 uur
- Donderdag 16 december 2021, 11.00 – 12.00 uur
Locatie: ONLINE via Zoom
— Door aanscherping van coronamaatregelen als afstand houden, drukte mijden, en het thuiswerkadvies, hebben wij het besluit genomen om de workshop niet bij FHI plaats te laten vinden, maar volledig online, via MS Teams, te organiseren.
De prijs van de workshop verlagen we om deze reden van € 165 (excl BTW) naar € 99 (excl BTW) voor leden.
We nemen de sessies ook op om later terug te kunnen kijken. —-
Wil je weten wat de mogelijkheden voor jou zijn op social media? Wil je lekker kunnen schrijven zoals je bent? Én toffe waarde delen op zo’n manier dat de lezer echt ‘aan gaat’? Met een contentstrategie en direct de uitvoering hiervan in talloze mogelijkheden in contentcreatie. Met een goede energie wakker je je creativiteitsspier aan! Dat geeft je rust en ruimte om te creëren en jouw boodschap helder op papier te krijgen.
Niet op een saaie manier of steeds hetzelfde alsof je op auto-repeat staat. Nee, vanuit jouw kernwaarden, enthousiasme en vooral unieke invalshoeken die je gaat ontdekken. Zodat je klanten aantrekt die supergoed bij je passen.
Onderwerpen die onder meer ter sprake komen in de workshop:
- Wat hoort in een contentstrategie thuis?
- Hoe verzamel je onderwerpen?
- Wat is de kracht van een goed verhaal?
- Wat is onmisbaar bij het schrijven van een bericht?
- Creëer een fijne opbouw van blogs en artikelen.
Naast kennis delen is er veel persoonlijke aandacht voor jouw content en de vragen die je hebt. In deze workshop ga je echt aan de slag, meteen de tips en kennis implementeren, zodat je verder kunt om vaker en meer waardevolle content te publiceren, op jouw manier.
Praktische informatie:
Tijdens de workshop maak je zelf direct een start met schrijven, een week voor de training ontvang je een document met voorbereidingsvragen.
En vergeet niet het gratis FHI-ledenprofiel mee te nemen in jouw strategie. Zodat bezoekers sneller jouw bedrijfswebsite weten te vinden.
Doelgroep:
Eindverantwoordelijken voor communicatie, marketing en sales, marketeers, accountmanagers, social media beheerders en iedereen die in gesprek wil komen met meer (potentiële) klanten via social media.
Aanmelden en kosten:
Aanmelden kan via de aanmeldknop bovenaan deze pagina. De kosten bedragen €99,- exclusief btw per persoon voor leden van FHI of MinacNed. Voor niet-leden €325,- exclusief btw per persoon.
N.B.: Annulering geeft geen recht op creditering van kosten, wel kan een vervangende deelnemer worden aangemeld.
Spreker:
Annemieke van Waterschoot
Spiegelei Communicatie
T: 06-466 145 45
W: https://www.spiegelei-communicatie.nl/
E: annemieke@spiegelei-communicatie.nl
Laat zien wie jij nu echt bent
Ik ben Annemieke van Waterschoot. Mijn liefde voor content, personal branding en social media komen samen in mijn werk. Ik help ondernemers en organisaties om goed online zichtbaar te zijn door te communiceren vanuit hun kern, hun identiteit. Zodat ze klanten aantrekken die uitstekend bij ze passen en waar ze blij van worden. Online jezelf blijven geeft je energie en is veel makkelijker vol te houden.
Zelfs in grote organisaties is het belangrijk om persoonlijke berichten op te nemen in je communicatie. Juist omdat je elkaar nog niet ziet. Want mensen praten met mensen, juist ook online. Ik word oprecht blij van ondernemers die met een ambitieuze drive hun boodschap willen verkondigen. Niet alleen denken, vooral ook durven doen.
Schrijf verhalen die passen bij de mensen in je netwerk en laat jezelf zien zoals je bent. Succes gegarandeerd. Dat gun ik jou!