Hoe kun jij als servicemedewerker zorgen voor grotere klantentrouw
Donderdag 3 februari 2022, 13.00 – 16.30 uur
Locatie: Online via MS Teams
Bij onderhoud, service en reparatie krijgen klanten te maken met jouw als ‘ambassadeur’, de servicemedewerker. Steeds vaker zien we dat serviceafdelingen een flinke bijdrage leveren aan de winstdoelstellingen van de bedrijven.
Niet alleen omdat jouw werkzaamheden gefactureerd worden, maar ook omdat jij vaak commerciële kansen kunt signaleren bij klanten, zeker wanneer jij ook concurrerende producten onderhoudt.
Wanneer jij in dit contact professioneler overkomt bij de klant, onder andere door betere communicatieve vaardigheden, blijkt uit ervaring dat dit een grotere klantentrouw en zichtbare toegevoegde waarde voor klanten tot gevolg zal hebben.
De workshop kent een goede mix van theorie en praktijk, zodat je direct na het volgen van de workshop in staat bent om:
- jouw eigen visie te ontwikkelen op jouw manier van service bieden;
- de kansen in jouw markt te benutten die service jou geeft;
- pro-actief kansen te benutten bij bestaande klanten;
- te werken als ambassadeur met een commerciële houding.
Bij het registeren voor deze workshop kun je aangeven waar je interesse binnen dit onderwerp naar uitgaat en wat je van de workshop verwacht. De spreker, Fré Boels van ISA Training & Coaching, neemt deze input mee in de voorbereiding en insteek van de workshop.
Doelgroep:
Servicemedewerkers
Aanmelden en kosten:
Aanmelden kan via de aanmeldknop bovenaan deze pagina. De kosten bedragen €109,- exclusief btw per persoon voor leden van FHI of MinacNed. Voor niet-leden €325,- exclusief btw per persoon.
N.B.: Annulering geeft geen recht op creditering van kosten, wel kan een vervangende deelnemer worden aangemeld.
Spreker:
Fré Boels
ISA Training & Coaching
T: 06-205 24 113
E:Â fre.boels@isatraining.nl
W:Â ISA Maatwerk Verkooptraining, Communicatietraining & Management training | ISA Training