Door het Corona Virus is deze workshop uitgesteld naar een nog te bepalen datum, u kunt uw interesse aangeven door u aan te melden, u wordt dan gecontacteerd zodra alles weer onder controle is en nieuwe data bekend zijn!
Haal meer uit klantencontact
Effectief en klantgericht gesprekken voeren met de klant
Service en after-sales worden voor veel bedrijven in de technologie steeds belangrijker voor het behalen van de bedrijfsdoelstellingen. Een goed klantencontact, nadat een aankoop heeft plaatsgevonden, is van directe invloed op de klanttevredenheid, klantloyaliteit, omzet en winstgevendheid. Daarbij is jouw rol als engineer, monteur, customer servicemedewerker of technisch specialist cruciaal. Jouw kennis, vaardigheden, communicatie, houding en gedrag bepalen voor een groot gedeelte hoe het bedrijf ervaren wordt door de klant.
In het klantcontact wil je daarom zorgen voor een goed gesprek en een contact dat door de klant als zeer prettig ervaren wordt, maar hoe doet je dat effectief, zodat je in elk gesprek de leiding hebt en de klant het gesprek als persoonlijk, warm en professioneel ervaart?
In een interactieve en praktische workshop gaat je aan de slag met de volgende onderwerpen:
- Wat is klantgericht communiceren
- Bewust positief beïnvloeden
- Gespreksvaardigheden
Datum, plaats en locatie:
Deze workshop wordt 2 keer gegeven u kunt zich aanmelden voor 1 datum:
18 februari 2020 |12:00 tot 16:30 | FHI, Leusderend 12, 3830AK Leusden
2 april, 2020 |12:00 tot 16:30 | FHI, Leusderend 12, 3830AK Leusden
Aanmelden en kosten
Aanmelden kan via www.fhi.nl De kosten bedragen €160,- exclusief btw per persoon voor leden van FHI of MinacNed. Voor niet-leden €320,- exclusief btw per persoon.
Programma
12.00 uur Ontvangst met lunch
12.30 uur klantgericht communiceren
13.45 uur Pauze
14.00 uur Bewust positief beïnvloeden
15.15 uur Pauze
15.45 uur Gespreksvaardigheden
16.45 uur Afsluitende borrel
De setting is er op ingericht dat de deelnemers vragen kunnen stellen en onderlinge ervaringen kunnen uitwisselen. In de workshop is ook enige ruimte voor de persoonlijke case. Bij het aanmelden kunt u van te voren uw verwachtingen en vraagstukken doorgeven aan de spreker.
Spreker
Fré Boels van ISA Training & Coaching
T: (033) 433 24 00 | W: www.isatraining.nl | E: info@isatraining.nl
De workshop wordt geleid door Fré Boels van ISA Training & Coaching B.V. Een gespecialiseerd trainingsbureau op het gebied van service, klantgerichtheid, sales en management. Net als FHI gevestigd op Landgoed Leusderend.
Fré is een eigenzinnige, nieuwsgierige trainer met een achtergrond in de sport. Met 10 jaar trainers ervaring op het gebied van sales, communicatie en persoonlijke effectiviteit is hij kortgeleden toegevoegd aan het ISA-team. Fré gelooft dat elk mens vanuit zijn of haar eigen uniekheid verantwoordelijk is voor zijn of haar eigen ontwikkeling en groei. “Als je echt iets wilt, moet je het zelf gaan halen en als je iets graag genoeg wilt dan lukt het je!” Als mens en als trainer brengt hij positieve energie, een frisse blik en een gezonde dosis humor.