Verbinding krijgen en houden met (potentiële) klanten vanuit huis
Dinsdag 15 februari 2022, 13.00 – 16.30 uur
Locatie: Online via MS Teams
De tijden zijn veranderd, de kans is groot dat jij momenteel vanuit huis werkt. Met name in de business-to-business sector. Werken vanuit huis vraagt de nodige verandering van mensen met klantcontact.
Ben jij accountmanager of relatiemanager? Dan was je voorheen persoonlijk contact met de klant gewend. Dit was het moment om al je klantgerichtheidstechnieken toe te passen. Daarnaast was aan het persoonlijk contact vaak een hoge gun-factor gekoppeld. Echter zijn nu online of telefonische gesprekken de norm en dat vraagt om een andere manier van werken.
In deze interactieve workshop nemen we je mee in de aanpassing in houding, gedrag en vaardigheid die deze veranderde situatie van je vraagt.
Bij het registeren voor deze workshop kun je aangeven waar je interesse binnen dit onderwerp naar uitgaat en wat je van de workshop verwacht. De spreker, Fré Boels van ISA Training & Coaching, neemt deze input mee in de voorbereiding en insteek van de workshop.
Doelgroep:
Directeuren, accountsmanagers, relatiemanagers, medewerkers buitendienst, salesmanagers/-medewerkers
Aanmelden en kosten:
Aanmelden kan via de aanmeldknop bovenaan deze pagina. De kosten bedragen €109,- exclusief btw per persoon voor leden van FHI of MinacNed. Voor niet-leden €325,- exclusief btw per persoon.
N.B.: Annulering geeft geen recht op creditering van kosten, wel kan een vervangende deelnemer worden aangemeld.
Spreker:
Fré Boels
ISA Training & Coaching
T: 06-205 24 113
E:Â fre.boels@isatraining.nl
W:Â ISA Maatwerk Verkooptraining, Communicatietraining & Management training | ISA Training