Door het Corona Virus is deze workshop uitgesteld naar een nog te bepalen datum, u kunt uw interesse aangeven door u aan te melden, u wordt dan gecontacteerd zodra alles weer onder controle is en nieuwe data bekend zijn!
Druk, druk, druk. Je agenda stroomt over met afspraken en je hebt nog een stapel werk liggen dat vandaag af moet. In de tussentijd word je mailbox voller en vragen collega’s hulp en aandacht. Waar haal je de tijd vandaan om alle activiteiten op een fatsoenlijke manier af te ronden? In de workshop ‘Timemanagement’ leer je (samen)werken en deadlines halen zonder continu over te moeten werken. Je leert doelen en prioriteiten te stellen en een gezonde werk-privébalans te creëren.
Dit gebeurt door het aanreiken van en oefenen met praktische, direct toepasbare tools. In de workshop wordt vooral aandacht gegeven aan het (verder) verbeteren van de ‘time management’ vaardigheden, door het verder professionaliseren van je eigen houding en gedrag.
Na de workshop:
- Ben je beter in staat je tijd effectief en efficiënt te managen.
- Heb je inzicht in jouw persoonlijke ‘tijdverspillers’ en hoe je hier mee om kan gaan.
- Kun je op een duidelijke en menselijke manier ‘nee’ zeggen tegen verzoeken of vragen waar je op dat moment geen tijd voor hebt.
- Weet je hoe je betere prioriteiten kunt stellen en beslissingen kunt nemen.
- Beschik je over praktische handvatten om je agenda en email beter te beheren.
De workshop kent een goede mix van theorie en praktijk, waardoor je met de verkregen handvatten direct na het volgen van de workshop in jouw eigen dagelijkse praktijk aan de slag kunt gaan. De workshop is interactief. De groepsgrootte is maximaal 24 deelnemers.
Doelgroep: Managers en Medewerkers die graag effectiever tijd willen managen.
Aanmelden en kosten: Aanmelden kan via onderstaand formulier. De kosten bedragen € 160, – exclusief btw per persoon voor leden van FHI of MinacNed; voor niet-leden € 320, – exclusief btw per persoon.
Datum, plaats en locatie:
Donderdag 19 maart 2020 | 12:00 uur – 16:45 uur
Programma
12.00 uur Ontvangst met lunch
12.30 uur Herkennen en omgaan met tijdverspillers
13.45 uur Pauze
14.00 uur Prioriteiten stellen en besluiten nemen
15.15 uur Pauze
15.45 uur Agenda en e-mail beheer
16.45 uur Afsluitende borrel
Sprekers: Fré Boels van ISA Training & Coaching
T: (033) 433 24 00 | W: www.isatraining.nl | E: info@isatraining.nl
De workshop wordt geleid door Fré Boels van ISA Training & Coaching B.V. Een gespecialiseerd trainingsbureau op het gebied van service, klantgerichtheid, sales en management. Net als FHI gevestigd op Landgoed Leusderend.
Fré is een eigenzinnige, nieuwsgierige trainer met een achtergrond in de sport. Met 10 jaar trainers ervaring op het gebied van sales, communicatie en persoonlijke effectiviteit is hij kortgeleden toegevoegd aan het ISA-team. Fré gelooft dat elk mens vanuit zijn of haar eigen uniekheid verantwoordelijk is voor zijn of haar eigen ontwikkeling en groei. “Als je echt iets wilt, moet je het zelf gaan halen en als je iets graag genoeg wilt dan lukt het je!” Als mens en als trainer brengt hij positieve energie, een frisse blik en een gezonde dosis humor.
Oeps! We konden je formulier niet vinden.