Succesvolle beurs: nodig persoonlijk uit


Het belang van actieve bezoekerswerving vanuit de exposanten heeft zich de afgelopen jaren bewezen: ruim 70% van de bezoekers van WoTS 2014 geeft aan door een exposant te zijn geattendeerd op de beurs. Een persoonlijke aanpak van de bezoekerswerving draagt daardoor sterk bij aan het succes van uw beursdeelname. In 2014 is hiervoor een exposant geïnterviewd, zie hier zijn tips op Youtube.

De beursorganisatie biedt exposanten diverse middelen voor bezoekerswerving. Zo heeft iedere exposant een unieke bezoekersregistratielink ontvangen. Met behulp van deze link kunt u uw relaties eenvoudig uitnodigen voor een gratis bezoek aan de beurs. De exposant die via zijn bezoekersregistratielink de meeste bezoekers werft en naar zijn stand trekt, in verhouding tot de grootte van de stand, wint de Marketing Communicatie Cup en daarmee gratis standruimte op de volgende editie van World of Technology & Science.

Op de beurssite vindt u een groot aantal hulpmiddelen voor het werven van bezoekers. Zo kunt u hier banners downloaden, die u op uw website of bijvoorbeeld in uw e-mail handtekening kunt plaatsen om zo uw relaties op uw beursdeelname te attenderen.

Via uw persoonlijke inlog heeft u toegang tot uw eigen exposantenpagina op de beurssite. Deze pagina is zeer geschikt om uw beursdeelname te promoten en om uw betrokkenheid bij beursprojecten of seminars bekend te maken.  Via YouTube kunt u linkjes plaatsen van interessante promotiefilmpjes van uw product of bedrijf.  Uw exposantennieuws wordt automatisch gekoppeld aan de Twitter en Facebook-pagina van WoTS2016. Gebruik #wotsbeurs voor automatische meldingen op het Twitteraccount van de beurs.

Voor de promotie van WoTS2016 wordt intensief samengewerkt met een groot aantal vakbladen. Deze vakbladen zijn actief in de vier werelden die vertegenwoordigd zijn op World of Technology & Science. Ook als exposant kunt u de media benaderen voor het plaatsen van uw beursnieuws, advertenties, banners en productnieuws. Bekijk hier de lijst met mediapartners.

Kijk op de website voor het totale overzicht van de mogelijkheden voor bezoekerswerving.