Hoe haal je meer uit je serviceorganisatie?


Hoe haal je meer uit je serviceorganisatie?
Het effectief aansturen van servicemedewerkers

Service en after-sales worden voor veel bedrijven in de technologie steeds belangrijker voor het behalen van de bedrijfsdoelstellingen. Daarbij is de rol van uw servicemedewerker (engineer, monteur, customer servicemedewerker, technisch specialist, enzovoort) cruciaal. Als leidinggevende wilt u daar graag op sturen, maar hoe doe je dat effectief, zodat uw servicemedewerkers gemotiveerd worden om datgene te doen wat u en uw organisatie van ze verwacht?

In een interactieve en praktische workshop onder leiding van Eelco Themans gaat u aan de slag met onder meer de volgende onderwerpen: uw visie op service, het sturen op houding en gedrag, het motiveren en feedback geven en de ‘service-cultuur’.

 

Klik hier voor het volledige programma en het aanmeldformulier.

 

Deze workshop betreft een herhaling, op veler verzoek organiseren wij deze workshop opnieuw.

Datum: 23 oktober 2017
Locatie: FHI, Leusden

Voor meer informatie: Bente Meijer (033 465 75 07)