Routeco helpt machinebouwers innoveren.
Hoe doen we dat?
Als Routeco ervaren we de uitdagingen van de meest uiteenlopende OEM'ers elke dag van dichtbij.
Deze ervaring geeft ons een onovertroffen inzicht in de OEM-markt, op zowel commercieel als technisch vlak.
Wat willen onze klanten, wat hebben onze klanten nodig en wat bieden wij als meerwaarde om onze klanten te helpen innoveren?
Onze klanten vragen:
|
Toegevoegde waarde Routeco:
|
Wat biedt de samenwerking met Rockwell Automation?
|
Wij weten dat business efficiency absoluut noodzakelijk is en wat we kunnen bereiken is veel - wat betreft bespaarde tijd. Wij stellen onze klanten in staat hun kostbare tijd te besteden aan de uitdagingen die hen in de weg staan om hun doelen te bereiken.
Routeco heeft oplossingen voor het verbeteren van resultaten binnen alle aspecten van een OEM'er. Vanaf integratie van het elektrisch design bij e-commerce, tot puur commerciële diensten zoals levering van complete onderdelenkits direct aan de OEM'er of aan de paneelfabrikant met zijn uitbestede taak.
Onze techneuten richten zich altijd op de toekomstbestendigheid van je machine door zichzelf op de hoogte te houden van toekomstige (markt)ontwikkelingen en het hanteren van de modernste technologieën.
Onze rol als adviseur bij vele klanten heeft geresulteerd in strategieën waarmee significante kostenbesparingen worden bereikt met gelijktijdig verbeterde technologie en machinecapaciteiten.
In het verleden waren deze strategieën lastig uit te voeren door beperktere beschikbare middelen en investeringen aan klantzijde. Nu levert ons OEM Business Solutions team een meer gefocusseerde benadering, die voor de best mogelijke ROI zorgt met minimale verstoringen. Dit door volledige inzet van onze nationale middelen om de implementatie en het beheer met succes af te sluiten.
Het ten uitvoer brengen van deze oplossingen en strategieën vergt aan het begin van het proces van Routeco en de machinefabrikant een langdurige betrokkenheid op directieniveau. Zo borgen wij de levering van een zeer hoog niveau aan middelen en diensten en bovenal een succesvolle samenwerking, waarvan beide partijen de vruchten zullen plukken.
Kritische kenmerken van de moderne bedrijfsvoering van een OEM'er:
- Snelheid van verandering
- Consistente vraag naar nieuwe baanbrekende technologie
- Waarde toevoegen voor klanten
- Wereldwijde concurrentie
- Schommelingen in de wisselkoersen bij een veranderende wereldeconomie
- De vraag naar onmogelijke prestaties - meer met minder