Integratie biedt nieuwe standaard voor klantdiensten in gehele EMEA-regio
Breda, 4 februari 2013 – Emerson Network Power, onderdeel van Emerson (NYSE:EMR) en wereldwijd marktleider op het gebied van producten en diensten voor het optimaliseren van de beschikbaarheid, capaciteit en efficiëntie van bedrijfskritieke infrastructuur, heeft de integratie afgerond van diensten voor kritieke stroomvoorziening en precisiekoeling voor zijn bedrijfsonderdelen Liebert en Chloride in geheel Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA). Nu hebben klanten toegang tot één geoptimaliseerde en transparante dienst voor kritieke systemen voor stroomvoorziening en precisiekoeling.
Het geïntegreerde dienstenaanbod van Emerson Network Power omvat consistente, gestandaardiseerde systemen in de gehele EMEA-regio. Hiermee krijgen bedrijven met vestigingen in meerdere landen meer controle en kunnen zij erop vertrouwen dat alle locaties even goed worden ondersteund. Het biedt voor de gehele EMEA-regio een structuur die garant staat voor de allernieuwste onderhoudsmethoden en oplossingen en optimale beschikbaarheid.
Het uitgebreide en geïntegreerde Emerson-dienstenaanbod wordt versterkt door de ongekende, wereldwijde dekking en organisatiekracht van Emerson Network Power. Door de integratie van diensten positioneert het bedrijf zich als dé partner voor beschikbaarheid van kritieke infrastructuur. Als partner neemt Emerson de verantwoordelijkheid op zich voor alle diensten en biedt een optimale coördinatie van zowel contractbeheer als dienstverlening.
Kenmerkend voor de ongeëvenaarde beschikbaarheid die Emerson Network Power biedt, zijn de met LIFE™-technologie ondersteunde diagnostische diensten op afstand. Deze technologie beperkt het risico van onverwachte storingen sterk. Analyses van gegevenstrends leveren technici van Emerson Network Power 24×7 ononderbroken updates van de ‘gezondheidstoestand’ van systemen van klanten. Op deze manier zijn eventuele problemen in een vroeg stadium op te sporen en mogelijke storingen op afstand vast te stellen. Gespecialiseerde technici kunnen zo eerder in het oplossingsproces op pad. Bovendien zijn zij bij aankomst volledig op de hoogte van het probleem en weten zij al van tevoren welke vervangende onderdelen vereist zijn. Uit statistieken blijkt dat met LIFE™-technologie het aantal storingen afneemt en de kans dat storingen meteen de eerste keer worden verholpen, sterk toeneemt.
De holistische benadering van het portfolio aan klantdiensten verbetert niet alleen de beschikbaarheid, maar ook de duurzaamheid en energie-efficiëntie. Dit omdat Emersonwisselstroomsystemen en precisiekoeling gezamenlijk in plaats van afzonderlijk behandelt. Met deze uiteenlopende, klantgerichte voordelen van het nieuwe geïntegreerde dienstenaanbod, loopt Emerson Network Power voorop op het gebied van diensten voor kritieke infrastructuren.
Giordano Albertazzi, vicepresident Services EMEA bij Emerson Network Power legt uit welke voordelen de nieuwe geïntegreerde diensten in geheel Europa hebben: “Dit is een grote stap voorwaarts in de dienstverlening aan klanten in onze bedrijfstak. Onze klanten profiteren nu van een optimaal gestroomlijnde benadering van contractbeheer: één partner voor alle benodigde diensten en toegang tot ondersteuning voor de volledige infrastructuur.”
Emerson, leverancier van dit geïntegreerde dienstenaanbod, is de veelzijdigste dienstverlener in de sector. Het bedrijf traint alle technici op de eigen Emerson Network Power Academy. Zij werken samen met een team van accountmanagers om te garanderen dat klanten volledig worden ondersteund bij het optimaliseren van hun systemen en bij het oplossen van specifieke problemen.
Giordano Albertazzi legt uit hoe Emerson Network Power zich heeft voorbereid op deze opwaardering van zijn dienstverlening: “Om ervoor te zorgen dat we onze klanten de best mogelijke dienstverlening bieden, investeren we doorlopend in de opleiding van werknemers en in toonaangevende product- en servicetechnologie. We leggen al een aantal jaren de nadruk op het belang van voortdurende ontwikkeling van vaardigheden en mogelijkheden om een voorloper te blijven op het gebied van voortdurend veranderende bedrijfstechnologie. Al onze technici krijgen een volledige praktijktraining op de Emerson Network Power Academy, zodat ze vertrouwd zijn met onze meest recente producten, technologieën en processen. Veiligheid is daarbij een van de belangrijkste lesonderwerpen; het. behoort tot de kernwaarden van Emerson Network Power. We benadrukken keer op keer het belang van veiligheid voor onze klanten en onze werknemers.”
# # #
Over Emerson Network Power
Emerson Network Power, onderdeel van Emerson (NYSE:EMR), levert software, hardware en diensten voor het optimaliseren van de beschikbaarheid, capaciteit en efficiëntie van datacenters en faciliteiten in de gezondheidszorg en de industrie. Emerson Network Power is een betrouwbare industriële leverancier van slimme infrastructuurtechnologieën. Het bedrijf biedt innovatieve oplossingen voor het beheer van datacenterinfrastructuren, waarmee de kloof tussen IT en facility management wordt gedicht. De efficiëntie en beschikbaarheid van de oplossingen zijn onverminderd hoog, ongeacht de benodigde capaciteit. Alle oplossingen worden wereldwijd ondersteund door lokale servicetechnici van Emerson Network Power. Ga voor meer informatie over de producten en diensten van Emerson Network Power naar www.EmersonNetworkPower.eu
.
Over Emerson
Emerson (NYSE:EMR), gevestigd in St. Louis (VS), brengt als geen andere wereldwijde marktspeler technologie en engineering samen in de vorm van innovatieve oplossingen voor klanten in industriële, commerciële en consumentenmarkten. Het bedrijf kent daartoe vijf verschillende divisies: procesbeheer, industriële automatisering, noodstroomvoorziening, klimaattechnologie en commerciële en residentiële oplossingen. De omzet in het boekjaar 2012 bedroeg 24,4 miljard dollar. Ga voor meer informatie naar www.Emerson.com
.
Voor meer informatie:
LVTPR
Onno Karman / Nienke Geudeker
Tel.nr.: 030 – 65 65 070
E-mail: emerson@lvtpr.nl