In een wereld die voortdurend evolueert en wordt beïnvloed door snelle veranderingen in technologie, inflatie en schaarste van middelen en personeel, staan bedrijven voor complexe beslissingen over hun marktstrategie. Terwijl het verleidelijk kan zijn om vast te houden aan de bekende markten om concurrerend te blijven, zijn er situaties waarin het betreden van een nieuwe markt de meest verstandige keuze kan zijn. AWL heeft met succes de logistieke markt betreden, naast haar bestaande klanten in de automotive en metaalverwerkingsindustrie te blijven bedienen.
Deze sessie richt zich op de sleutelvragen die zich voordoen wanneer je een nieuwe markt betreedt: Hoe kun je succesvol zijn in een nieuwe omgeving? Hoe kun je je sterke punten benutten en je zwaktes minimaliseren? Hoe kun je innoveren in een nieuwe markt? Vandaag deelt Matthijs Varwijk zijn inzichten en ervaringen als business developer, waarbij hij praktische inzichten en best practices biedt voor diegenen die overwegen om een nieuwe markt te verkennen of zich aan te passen aan veranderende marktomstandigheden.
Spreker: Matthijs Varwijk – AWL