Klik hier voor de PDF-versie van de paneldiscussie
Over de panelleden:
Natallia Uzunbajakava – TNO Holst Centre
Natallia Uzunbajakava werkt bij TNO als senior wetenschapper en lid van de institutionele review board (IRB), opereert als BioLight Consultancy, ondersteunt de Home Use Device Working Group, treedt op als Associated editor bij Frontiers in Photobiology, expert evaluator voor EC.
Rob Kleihorst – Philips Healthtech
Rob Kleihorst heeft een bachelordiploma in elektronica en een masterdiploma in wetenschappelijk computergebruik. Rob kwam in 1987 bij Philips als systeemtestingenieur voor mobiele röntgenstraling. Rob bekleedde verschillende RF-gerelateerde functies bij de business unit Magnetic Resonance (MR) van Philips Healthcare, waaronder RF-ingenieur, systeemontwerper en RF-ketenarchitect.
Dennis Klomp – UMC Utrecht
Dennis Klomp is hoogleraar hoge precisie structurele en metabolische beeldvorming bij het UMC Utrecht. Zijn intrinsieke drive is om kanker te helpen genezen door vroege biomarkers te vinden voor de werkzaamheid van behandelingen, waarbij hij MRI als niet-invasief hulpmiddel gebruikt. In de afgelopen vijf jaar heeft hij een sterk en uniek onderzoeksteam opgezet, bestaande uit scheikundigen, natuurkundigen en clinici, ingebed in het medische domein.
Wouter Eijgelaar – Nierstichting
Sinds 2021 is Wouter verantwoordelijk voor continue vernieuwing van de Nierstichting en sinds 2022 manager van de afdeling Zorg en Innovatie. Wouter: ‘Wij willen een bijdrage leveren aan het voorkomen van nierziekten en aan het verbeteren van het leven van nierpatiënten. Daarom is het cruciaal dat we continu inspelen op de behoeftes van onze doelgroepen. Zodat we weten wat er nodig is en welke rol wij samen met anderen kunnen spelen. Want impact bereiken doe je samen. Ik zet mij in om te komen tot één krachtig netwerk dat grote stappen zet op het behalen van onze missie.’
Onno Huiskamp – TNO Holst Centre (Moderator)
Onno Huiskamp is Manager Strategic Partnerships bij TNO Holst Centre. Hij geniet ervan teams te faciliteren bij de ontwikkeling en implementatie van innovatiestrategieën die zijn ontworpen om een aanzienlijke maatschappelijke impact te hebben. Het doel is om Nederlandse bedrijven te helpen hun mondiale activiteiten op te schalen. Hierbij gaat het om proactieve matchmaking met strategisch relevante internationale organisaties en lobbyen op nationaal en internationaal overheidsniveau.