Kick-off Electronics & Applications/LabNL 2023

Kick-off Electronics & Applications/LabNL 2023 Door: FHI, Federatie van Technologie Branches

Kom jij ook naar de kick-off voor de beurzen LabNL en Electronics & Applications op donderdag 11 mei aanstaande? Tijdens de kick-off staat de voorbereiding voor beide beurzen centraal. Zowel ingeschreven exposanten als bedrijven die nog overwegen om te exposeren zijn van harte welkom. We bieden jou en/of je collega’s een informatieve, interactieve middag met praktische informatie, workshops en een netwerkborrel.

De agenda ziet er als volgt uit:

12.30 – 13.00 uur            Ontvangst/lunch
13.00 – 13.30 uur            Opening, stand van zaken
13.30 – 14.30 uur            Keuze uit 2 workshops
14.30 – 15.00 uur            Pauze en inzage plattegrond
15.00 – 16.00 uur            Keuze uit 2 workshops
16.00 – 17.00 uur            Afsluitende netwerkborrel

Locatie: FHI, Leusderend 12, Leusden

Hieronder lees je wat je kunt verwachten tijdens de workshops. Ze worden aangeboden in twee parallelle sessies. Je zult dus een keuze moeten maken welke workshops je wilt volgen. Kun je niet kiezen? Kom dan met z’n tweeën. De workshops worden gegeven door Tekstbureau Door Lotje Getikt.

Klik hier om je aan te melden voor de kick-off

 

In het eerste tijdsblok van 13:30 – 14:30 uur kun je kiezen tussen:

  1. Werven met LinkedIn

Hoe schrijf je een LinkedIn-post? Hoe zorg je ervoor dat die gezien en gelezen wordt? Hoe zet je LinkedIn in om bezoekers naar jouw event te werven en doelen te bereiken. Ga aan de slag met praktische tips.

  1. Creëer wervende content

Jouw event komt eraan, maar hoe werf je bezoekers? Leer content maken die aanzet tot actie.
Spoiler: dat is makkelijker dan je denkt!

 

Tijdens het tweede tijdsbok van 15:00 – 16:00 uur kun je kiezen tussen:

  1. Slimme contenttools

Contentmarketing is veel werk. Gelukkig zijn er ook mooie systemen die je kunnen helpen. Charlotte laat je zien wat platforms als ChatGPT, Canva, ActiveCampaign Hubspot en Apostle voor je kunnen doen.

  1. Hoe maak je een eventcontentplanning?

Een event staat niet op zichzelf. Leer content in te zetten in de aanloop naar het evenement, tijdens het event en in de aftersales. Zo heb je een jaar lang relevante content en stuur je op het aantal bezoekers.

 

Klik hier om je aan te melden voor de kick-off

Heb je vragen, neem dan gerust contact met ons op. We zien je graag op 11 mei!