FME is deze week de campagne ‘Wij zijn vindingrijk’ begonnen om aandacht te vragen voor de vindingrijkheid van Nederland. De coronacrisis vraagt een hoop van de industriële en technologische sectoren, maar gelukkig zijn er ook veel(belovende) initiatieven. Zo hebben Nederlandse studenten al een beademingsapparaat ontwikkeld, fabriceert beddenfabrikant Auping mondkapjes en werkt TÜV mee aan de anderhalvemetereconomie.
Met deze campagne vraagt FME extra aandacht voor de vindingrijkheid binnen de industrie en de technologische sector. Zo leveren ondernemingen in deze branches een grote maatschappelijke bijdrage. Deze campagne onderschrijft FHI. Ook wij zien deze ambitie en vindingrijkheid bij onze bedrijven. Lees bijvoorbeeld de berichtgeving over TÜV, Demcon, Royal HaskoningDHV en de TU Delft.
Bekijk hieronder het campagnefilmpje. Mocht u een bedrijf kennen die meewerkt aan coronaoplossingen, laat het ons dan vooral weten via info@fhi.nl. Wij komen graag met hen in contact.