Hoe maak je een contentplanning, een planning voor de bezoekerswerving in aanloop naar, tijdens en na afloop van een beurs of event? En hoe creëer je dan content die jouw bestaande en nieuwe klanten aanspreekt en aanzet tot actie? En hoe werf je bezoekers met LinkedIn? Deze praktische vragen werden beantwoord tijdens de kick-off van de beurzen Electronics & Applications en LabNL afgelopen donderdag bij FHI in Leusden. We kijken terug op een geslaagde middag!
Naast een praktische presentatie over de stand van zaken rondom de exposantenwerving en de beursplattegrond, konden aanwezigen praktische workshops volgen met als doel: de gezamenlijke bezoekerswerving starten.
Maar hoe nu verder?
- Start nu al wekelijks met het delen van socials op de bedrijfsaccounts en op die van collega’s.
- Maak de berichten persoonlijk en aantrekkelijk door jouw klanten en relaties te vertellen welke voordelen zij beleven. Wat gaan ze meemaken op de beurs dat ze niet mogen missen?
- Maak nu al afspraken voor op de beurs. Verdeel tijdsloten in bijvoorbeeld een tool als Calendly voor de collega’s op de beurs waarop geïnteresseerden zich kunnen inschrijven.
Zet ‘m op!
Ben je nog niet ingeschreven als exposant en wil je de presentaties nalezen? Stuur een mail aan marit.van.der.meulen@fhi.nl.