In oktober komen duizenden bezoekers uit de industrie, zorg en wetenschap naar de WoTS in Utrecht om kennis te maken met nieuwe producten, diensten en technologieën. Als uw bedrijf zich presenteert met een stand op de WoTS beurs of u overweegt om dit te doen, dan wilt u dat deze investering maximaal rendement geeft. Op 2 juli vindt er bij FHI in Leusden een workshop beurstraining plaats waar u bewust wordt gemaakt van de voorwaarden die nodig zijn om het maximale uit de beursdeelname te halen en de eerste stappen om dit te realiseren.
U wilt meer dan alleen een mooie stand met medewerkers die bezoekers aanspreken en goed op weg helpen. U wilt zeker weten dat u uw doelstellingen realiseert op het gebied van imago, bezoekers, leads, conversie en vervolgafspraken.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
• Werken vanuit heldere doelstellingen;
• Sneller en persoonlijker in contact komen met bezoekers;
• Bezoekers klantgericht informeren en kwalificeren;
• Relevante bezoekers omzetten naar vervolgafspraken;
• Tonen van de gewenste uitstraling en het bijbehorende gedrag;
• Samenwerking en feedback geven tijdens de beurs.
De workshop kent een goede mix van theorie en praktijk, zodat u direct na het volgen van de workshop met de verschillende onderwerpen in uw eigen dagelijkse praktijk aan de slag kunt gaan. De workshop is interactief. De groepsgrootte is maximaal 24 deelnemers.
Kijk voor meer informatie, aanmelding en de deelnamekosten in de agenda.