De bezoekerswerving voor de WoTS is inmiddels van start gegaan. De komende maanden informeren we potentiële bezoekers uitgebreid over alle ins- en outs van de beurs.
De website van WoTS biedt verschillende mogelijkheden om uw deelname onder de aandacht te brengen bij (potentiële) bezoekers. Zo hebben alle deelnemers een eigen exposantenpagina met een eigen profiel en logo. Ook kunt u uw eigen nieuwsberichten op wots.nl plaatsen.
Om gebruik te maken van deze mogelijkheden, logt u in op https://www.fhi.nl/mijnfhi. Heeft u (nog) geen inloggegevens of bent u uw wachtwoord vergeten, dan kunt u dit via de site (opnieuw) opvragen.
Onder de menu-optie “Events & Beurzen” staan al uw actuele eventdeelnames vermeld. Per event en beurs is er een eigen profielpagina, zodat u de informatie specifiek kunt afstemmen op de doelgroep die u met uw deelname wilt bereiken. Ook het logo laad u per event apart in. Bij de menu-optie “Nieuws” kunt u uw eigen nieuwsberichten aanmaken. Een handleiding vindt u hier.
Hulp bij het maken van content
Heeft u hulp nodig bij het maken van goede web teksten of een goed artikel om uw online vindbaarheid te verbeteren? Schakel dan de FHI content service in. De WoTS marketingbundel biedt onder meer een artikel dat wordt geschreven door onze redacteur en wordt geplaatst als sponsored content in één van de nieuwsbrieven die aan de WoTS doelgroep wordt gestuurd. Hier zijn wel extra kosten aan verbonden. Bekijk de bundels op de website en als u interesse heeft, neem dan contact met ons op.