Nu de World of Technology and Science (WoTS) steeds dichterbij komt, wilt u natuurlijk dat zoveel mogelijk mensen weten dat uw bedrijf aanwezig is op de beurs. Vanuit FHI halen we alles uit de kast om bezoekers te trekken, maar wij kunnen het niet zonder uw hulp. Ondanks goede bedoelingen blijkt dat bij sommige leden de promotie van hun beursdeelname er bij in schiet. Ze zijn te druk, de prioriteit ligt elders, of ze weten simpelweg niet waar te beginnen. Wat ook de reden moge zijn, het blijft een feit dat we alleen samen kunnen zorgen voor een goedgevulde beursvloer.
Om u te helpen, bieden we vanuit FHI een dienst aan om u te ondersteunen met de bezoekerswerving: de WoTS marketingbundel. Dit is een scherp geprijsd contentpakket waarbij een ervaren FHI-redacteur voor u de promotiematerialen verzorgt. De redacteur schrijft minimaal één artikel (een advertorial) die we plaatsen in de nieuwsbrief, op de website en op LinkedIn. Daarnaast krijgt u hulp bij de invulling van uw bedrijfsprofiel op de goedbezochte website van FHI én u ontvangt drie uur extra contentondersteuning. Deze uren mag u zelf invullen. De redacteur kan bijvoorbeeld een persbericht of artikel voor u schrijven, helpen met het optimaliseren van uw website voor de zoekmachines, of een podcast voor u verzorgen over een onderwerp naar keuze.
In onderstaande podcast van Dimitri Reijerman vertelt WoTS-directeur Linda Bos over de voordelen van de WoTS marketingbundel. Is uw interesse gewekt? Klik dan hier voor meer informatie en vraag direct een vrijblijvende offerte aan.