Als exposant wilt u natuurlijk zoveel mogelijk bezoekers tijdens de World of Technology & Science 2022 ontmoeten. De beursorganisatie heeft diverse marketingtools ontwikkeld om de werving online te optimaliseren. Tijdens de Marketing Monday op maandag 13 juni behandelen we deze tools.
Tijdens de sessie zullen gastsprekers Sander Rupp (Denios) en Thom van Oss (Apex Dynamics), beide exposanten op de WoTS, de best practices aanhalen op het gebied van effectieve manieren om beursbezoekers te werven. Daarnaast zullen Wendy Debets en Linda Bos vanuit FHI u informeren over de diverse mogelijkheden.
De promotiemiddelen voor WoTS 2022 bestaan onder andere uit de unieke registratielinks die exposanten kunnen communiceren naar hun klanten. Op LinkedIn zijn er ook kansen om de doelgroep te benaderen, terwijl het exposantenprofiel op wots.nl u nog beter zichtbaar maakt. Daarnaast kan elke exposant gratis nieuwsberichten op de WoTS-website plaatsen en de beursorganisatie werkt samen met diverse mediapartners.
Nieuw is de WoTS marketingbundel. Tegen een zeer gunstig tarief kunt u door een professionele redacteur content op maat laten maken. Deze artikelen worden vervolgens ook gedeeld via onder andere nieuwsbrieven en social media. We geven u daarvan ook een recent praktijkvoorbeeld. Ook de Marketing Communicatie Cup, een prijs waar exposanten die meer dan tweehonderd bezoekers weten te werven, maakt exposanten bij elke WoTS-editie weer enthousiast.
Wilt u op maandag 13 juni meedoen met deze online sessie? Schrijf u alvast in.