Wilt u online ook aandacht genereren voor uw deelname aan WoTS? Contentmarketing is daarvoor het aangewezen middel: u maakt met de juiste content al snel de klik met de potentiële bezoekers. FHI kan u daarbij helpen. Met de WoTS marketingbundel verzorgt FHI samen met u de juiste content, inclusief een advertorial, en zorgen we voor de plaatsing op de juiste kanalen om de potentiële bezoekers van de beurs te informeren over uw beursdeelname.
De WoTS marketingbundel is een van de drie marketingbundels die FHI voor leden en niet-leden heeft samengesteld. Voor een ledentarief van €1.250,- maakt een professionele redacteur van FHI samen met u een relevant artikel, bijvoorbeeld over uw product of dienst. Deze content wordt opgenomen in één WoTS-bezoekersnieuwsbrief, specifiek gericht op de wereld waarin uw bedrijf op de WoTS exposeert. Verder biedt dit pakket een vermelding op de WoTS-website en de branche-website (voor FHI-leden).
Dit WoTS-totaalpakket vertegenwoordigt een marktwaarde van € 2.950,-, maar leden van FEDA, Machevo en FHI die deelnemen aan WoTS betalen slechts een bedrag van € 1.250,-. Het tarief voor niet-leden, die deelnemen aan de beurs, is € 1.750,-. In beide gevallen heeft u recht op drie uur redactionele ondersteuning, een sponsored advertorial in één bezoekersnieuwsbrief en vermelding op de WoTS- én de branchewebsite (exclusief voor FHI-leden). Tot slot delen wij uw artikel via onze social mediakanalen en ontvangt u een rapport met de statistieken rond uw marketinginspanningen.
Wilt u meer weten over de WoTS-marketingbundels? Klik dan hier voor meer informatie.