Wilt u online ook aandacht genereren voor uw deelname aan WoTS? Contentmarketing is daarvoor het aangewezen middel: u maakt met de juiste content al snel de klik met de potentiële bezoekers. FHI kan u daarbij helpen. Met de WoTS marketingbundel verzorgt FHI samen met u de juiste content. De bundel bevat een advertorial in een relevante nieuwsbrief en we zorgen voor de plaatsing op de juiste kanalen. Zo kunt u (potentiële) bezoekers van de beurs optimaal informeren over uw beursdeelname.
Deze content wordt opgenomen in één WoTS-bezoekersnieuwsbrief, specifiek gericht op de wereld waarin uw bedrijf op de WoTS exposeert. Verder biedt dit pakket een vermelding op de WoTS-website en de branche-website (voor FHI-leden).
Dit WoTS-totaalpakket vertegenwoordigt een marktwaarde van € 2.950,-, maar leden van FEDA, Machevo en FHI die deelnemen aan WoTS betalen slechts een bedrag van € 1.250,-. Het tarief voor niet-leden, die deelnemen aan de beurs, is € 1.750,-. In beide gevallen heeft u recht op drie uur redactionele ondersteuning, een sponsored advertorial in één bezoekersnieuwsbrief en vermelding op de WoTS- én de branchewebsite (exclusief voor FHI-leden). Tot slot delen wij uw artikel via onze social mediakanalen en ontvangt u een rapport met de statistieken rond uw marketinginspanningen.
Wilt u gebruik maken van de WoTS marketing bundel? Neem dan contact op met Mirjam Hanstede.