U wilt uw bedrijf ook digitaal goed op de kaart zetten. Contentmarketing is daarvoor het aangewezen middel: u maakt met de juiste content al snel de klik met (potentiële) klanten. FHI kan u daarbij helpen. Met de WoTS marketingbundels verzorgt FHI samen met u de juiste content, inclusief een advertorial, en zorgen we voor de plaatsing op de juiste kanalen.
De WoTS marketingbundel is een van de drie marketingbundels die FHI voor leden en niet-leden heeft samengesteld. Voor een ledentarief van € 1.250,- maakt een professionele redacteur van FHI samen met u een relevant artikel, bijvoorbeeld over uw product of dienst. Deze content kan in de WoTS-nieuwsbrief worden opgenomen, gericht op de specifieke wereld waarin uw bedrijf op de WoTS is ingedeeld. Verder biedt dit pakket een vermelding op de WoTS-website en de branche-website (voor FHI-leden).
Dit WoTS-totaalpakket vertegenwoordigt een marktwaarde van € 2.950,-, maar leden van FEDA, Machevo en FHI en die deelnemen aan WoTS betalen slechts een bedrag van € 1.250,-. Het tarief voor niet-leden, die deelnemen aan WoTS is € 1.750,-. In beide gevallen heeft u recht op drie uur redactionele ondersteuning.
FHI biedt met haar contentservice ook twee andere pakketten: de Event marketingbundel – gericht op de kleinschaliger events van de verschillende branches van FHI – en de Leden marketingbundel. U kunt hier meer informatie over deze twee bundels terugvinden. Maar er zijn ook nog andere mogelijkheden, zoals het door FHI laten verzorgen van diverse soorten content, zoals een persbericht of misschien wel een podcast. Wij denken graag met u mee!